ŠKOLKA V PŘÍRODĚ

Den 1.: Pozdravy ze školky v přírodě!

Milé maminky, tatínkové, babičky, dědečkové, a všichni ostatní, kteří na nás myslí,

Posíláme vám Velké pozdravy z naší školky v přírodě. Dnes jsme se po pohodové cestě a příjezdu občerstvili a ubytovali. Po dobrém obědě a odpoledním zdřímnutí jsme se nasvačili , vydali na procházku a světe div se, začalo nám týdenní dobrodružstí.
Ocitli jsme se totiž v džungli- a ne jen tak ledajaké, ale v té z příběhu o Mauglím. Džunglí nás provází spousta zvířecích kamarádů- Had, Vlk, Sloník, sovička Bubo a také opička Banánka. Dnes jsme se prošli po blízkém okolí hotelu, naučili písničku o džungli a vyzkoušeli jsme si, jak si mohou hrát opičky na louce. Po večeři  jsme si samozřejmě poslechli pohádku na dobrou noc, jak jinak než o Mauglím a jeho dobrodružství.

S pozdravem,

Vaši malí cestovatelé.

18554992_10209234021668828_1100606125_n

Co jsme dnes měli dobrého: Svačinka z domova, zeleninová polévka a brambory s přírodním řízkem, buchta, zapečené těstoviny

Den 2.: Co jsme dneska prožili

Ahoj všichni čtenáři našich zápisků ze školky v přírodě!

Dnes jsme prožili den plný dobrodružství. Po snídani jsme se vydali po stopách vlků z Mauglího smečky, postavili jsme si opičí zámek a vyzkoušeli si, jak vypadá správný medvědí tréning. Během naší dobrodružné výpravy jsme prozkoumali okolní lesy a studánky. Po obědě a odpoledním odpočinku jsme se vydali na procházku. Naši noví zvířecí přátelé si pro nás připravili spoustu úkolů a her, například zdolávání nízké lanové překážky (s jištěním od paních učitelek). Po dobré večeři jsme si přečetli pozdravy z domova, pohádku a teď už nabíráme síly na zítřejší den.

18554989_10209241079165261_1806126954_n18516086_10209241081085309_1823035709_n

Co jsme dnes měli dobrého: Rohlík s paštikou, banán, čočková polévka, bramborová kaše a smažené rybí filé, chleba s máslem a rajčetem, bramborový guláš

Den 3. Školka v přírodě v plném proudu!

Ahoj!

Dnes jsme si začali užívat dobrodružství už od rána. Hned po probuzení jsme vyrazili do lesa a na louku, kde nás čekaly zajímavé úkoly. Vyráběli jsme trička do džungle a hráli různé hry. Po obědě a odpoledním odpočinku jsme se vydali na výlet k rybníku Medlov. Po cestě jsme museli zdolat několik potůčků a lávek, ale všechno jsme hravě zvládli a na konci výpravy, po zasloužené odměně v podobě sladkých perníčků byli všichni unavení a spokojení a mohli jít po pohádce s klidem spát.

18578992_10209248513071104_622441414_n

Co jsme měli dobrého: Chleba s tvarohovou pomazánkou, pomeranč, hovězí vývar, rajská s knedlíky a masem, jogurt a loupáček, rizoto se sýrem

Den 4.: Hledání pokladu

Školce v přírodě třikrát hurá!

Dnešní den byl zasvěcen hledání pokladu. Po dobré snídani jsme ještě splnili několik úkolů, ale také jsme si stihli pohrát i zazpívat. Po obědě a odpočinku jsme se vydali na procházku, během které jsme plnili nejrůznější úkoly, které byly podmínkou pro to, abychom mohli najít  vytoužený poklad. Úkoly jsme všichni zdárně splnili a na konci nás opravdu čekaly tašky s překvapením z džungle. Po večeři jsme se oblékli do pyžam, upravili se a zakončili program pobytu školky v přírodě pyžamovou diskotékou. Pořádně jsme si to užili a teď už se jen těšíme na zítřek, na cestu zpátky domů. 🙂

Co jsme měli dobrého: rohlík se sýrovou pomazánkou, jablko, frankfurtská polévka, smažený sýr a hranolky, chleba s máslem a se šunkou, rýže s masovou směsí